Världens tråkigaste

Jag är skit tråkig just nu.. jag vet!! Men gott nytt år å sånt där orkar jag inte hålla på att skriva, nyårs resumé orkar jag inte fundera ihop.. så därför blev det inget. Har dessutom varit otrogen mot denna blogg och skrivit lite i den nya. Ni har inte missat nått egentligen.. men som det ser ut nu kommer jag enbart hålla igång den nya bloggen och pysselskrubbsbloggen istället för 6 st bloggar. Men det blir inget byte förrns efter min efterlängtade sthlm´s tripp om 2 veckor.

I övrigt så har vi haft huset fullt av gäster och blivit bortbjudna på både mat och fika. I ett svagt ögonblick trodde jag att vi blivit populär. Så där riktigt populär där alla vill vara vän med flashiga familjen på Konsumvägen. Men Per tog snabbt ner mig på jorden med att säga att alla är lediga och rastlösa. Naturligtvis.. så måste det vara.

Kommentarer
Postat av: Celina

Vi vill vara vän med er i alla fall. Vi kan komma även fast vi har roligt :D

2010-01-07 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0